Thursday, April 1, 2010

HAPPY BESDAY

Arinie gua menulis sambey memangku komputer riba gua di riba.Penggunaan yan betoi dapat gua detect di situ.Owg kadang-kadang xpaham kenape name komputer riba diambil sedangkan letak atas meja,lantai,kati dan jarang-jarang di dashboard kete.

Lu owg jangan pelik.Walaupun gua xberape nak paham pakai kalkulator tapi gua fasih dalam penggunaan komputer riba.Kalau x gua xletak wi-fi kat warung gua nie.

Berciter pasal wi-fi semalam gua masuk ke laman jaringan bernama mukabuku.Kat reminder gua dah penuh ngan tarikh-tarikh besday membe-membe maya gua.Pada hakikat nyer gua sendiri xengat besday gua.Selalu nyer yang jadi setiausaha tetap gua dalam engt-mengingat besday gua nie telur ngan tepung jer.Kalau dah hadir kedua-dua elemen nie makne nyer dah sampai la seru gua.

dalam hal ini gua harap xder sesape yang tersa.Gua bukan jenis xengat membe.Cuma gua memang xbese mengingat besday owg.Walaupun ader yang mengatekan mengingati besday tue adalah salah satu care kiter menghargai owg yang kiter sayang tapi gua rase gua boley mengambil perspektif laen untuk menunjukkan kasih sayang gua.

Bukan nyer gua xreti nak menghafal nombor.Nombor tue mainan gua la tiap-tiap ari.Gua congak harge teh tarik 5 cawan gelas campur-campur kecik besar tau tiap-tiap hari.Gua hafal harge marlboro softpack 14 ngan 20.Tue xmasuk harge lucky strike,pall mall ngan mild seven tue.Jadi perkara nie bukan disengajakan.Mintak maap banyak-banyak.

khidmat pesanan ringkas:semalam gua baru tau bidin anak pak husin loqlaq tua 3 ari jer dari gua.patutu la dye tggi sket jer dari gua.

No comments:

Post a Comment