Wednesday, March 31, 2010

CEBUK MANDI DAN MAGGIE

Idup sebagai jejaka y xlepas PMR macam gua nie mmg satu cabaran.Banyak mende yang harus gua lalui.Bukan setakat melayyan kerenah makcik kedai makan,tukang jahit,tukang hanatar gas dan pakcik-pakcik main dam shaje.Bahkan gua harus sentiasa bersedia dengan aper jua ilmu yang gua ader untuk meneruskan idup nie.

Arinie,penat memang xpayah cakap la.Kalau gua cakap pun bukan lu owg bley bayangkan pun.Tapi gua rase gua kene cakap jugak la.Bagi lu owg tau macam mane penat nyer jadi mamat bancuh kopi nie.meh sini gua bg jdual gua kat lu owg.

Rabu,31 March

pagi:main guli
tengah ari:makan nasik kandar 5 pinggan
petang:kacau awek tepi stesen bas

Lu owg tengok.Xpnat ker lu owg engat keje-keje nie sume.Memerlukan tenaga yang banyak lu owg tau.Jadi kesimpulan nyer memang gua penat arinie.Balik-balik jer mak gua dah sound awal-awal.Gua pekakkan telinga.Masuk bilik macam bese.dah maghrib dah nie.DEngan xder ati perot gua bukak radio gua.Berkumandang lagu Amy Search-Pawana.Mak gua kat depan dah bara.Macam mane gua tau dye bara lu owg pikir sendiri.Gua ader sixth sense aper ker tue sume atas decision lu owg.Dengan sekali libas belakang badan gua dah merah.Mak gua dah sebat gua pakai tuala.gaye dye sbijik mcm gua sebat adek gua time dye xmau bagi ais-pong kat gua dulu.Dah kene sedas due mak gua suruh gua pegi mandi.Dye suruh gua ikut bapak gua pegi surau.

Gua pun amek la tuala yang mak gua pakai wat cemeti tadi.Gua duduk atas katil.Tibe-tibe gua tnampak maggie bawah meja study gua.Mane datang meja study tue xtau la.Gua pun amek maggie tue angkut cebuk mandi,angkat heater aper sume peralatan perang.Gua engat nak makan maggie dalam bilik air.Zzzzzz.....skali gua ttdo.Arinie gua tdo bertemankan cebuk mandi bersama-sama di sisi maggie~~~

No comments:

Post a Comment