Tuesday, March 30, 2010

MEDULLA OBLONGATA

Walaupun angin sepoi-sepoi bahase lalu di celah jendela gua.Tapi still xdapat memberi anjakan paradigma pada medulla oblongata gua.

Malam sejuk-sejuk nie memang sedap kalau dapat tido.Lagi-lagi bagi mamat macam gua yang keje kat kedai kopi nie.Dah la petang tadi gua tlong makcik jenab angkat barang-barang dapur dye.Dapat la sekupaang dua.Jadilah nak wat lepas beli ais-pong kat kedai ah kau depan masjid tue.Bley plak si ah kau tue wat kedai depan masjid.Xterbakar plak dye biler dengar azan kan.Xper la.Sampai mase nnt masuk Islam gak aku rase ah kau tue.

Duduk umah kampung nie memang sedap biler dapat angin sepoi-sepoi bahase nie.Nak menyelam senang jer.Tapi gua malam nie kne kyre bajet kedai kopi gua yang xbrape nak jadi tue plak.Kyre punyer kyre asek sangkut jer.Tambah bese pn xreti.Bese la.Owg lepas SPM jer macam gua nie letak mesin kyre kat sebelah pun sampai esok blom tentu dapat jawapan.Dah tekan kalkulator pun xreti.Nak dapat jawapan camner kan.Aduyai...

Jadi malam nie terpakse la gua luangkan mase gua yang xberape nak emas nie untuk kyre bajet kedai makan gua tue.Xmasuk kedai bundle pakcik sulaiman lagi tue.Dye kate nak bagi gua sehengget stengah esok kalau gua dapat selesaikan dan wat jalan kyre untuk akaun dye.Dengan semangat yang membara gua setting bantal gua kat penjuru katil.Gua menerap.Pensel gua amek sebatang due.Sebat adek gua punyer.

Dengan pale hadap tingkap gua bukak buku kyre-kyre gua.Pensel goyang-goyang.Tekan kalkulator walaupun gua xtau nombor aper yang gua tkan.Zzzzzzzz....(gua tdo)

No comments:

Post a Comment